fredag, september 30, 2005

Eh?

Står på jobbet och har tråkigt när denna "inbjudan" dimper ner i min inkorg på SD...

"Hejsan. Vill inte tränga mig på, men jag driver ett exklusivt nätverk bestående av välvårdade personer med trevligt utseende som har exklusiv smak och njuter av lekar där fler än två är involverade. Är detta något som väcker nyfikenhet är du hjärtligt välkommen in på vår sida. Om inte, önskar jag dig lycka till!"

Presentationen på sidan består av...


"Beskrivning: Exklusivt nätverk bestående av välvårdade personer med trevligt utseende som har exklusiv smak och njuter av lekar där fler än två är involverade. Låt mig först beskriva vad vi inte är, vi är ingen klubb eller förening, med avgifter och medlemskap. Vi är snarare ett näteverk av personer som delar intresse. Vi gillar att vara flera, men tycker samtidigt att klubbscenen känns både smaklös och oaptitlig, vi känner oss helt enkelt inte hemma där. Vi ser oss som lite snyggare, lite fräschare, lite bättre, lite mer klass! Vi träffas i olika konstelationer ett par gånger i månaden. Det kan röra sig om allt från en enkel trekant till en lite större fest på ett bestämt tema.

Vi är inte här för att väcka anstöt på något sätt, delar du inte vårt sätt att njuta respekterar vi det och önskar dig lycka till i ditt fortsatta sökande.

Hör gärna av dig om detta är något som väcker intresse och nyfikenhet."

En swingersklubb för inbördes beundran?

Inga kommentarer: