onsdag, juni 21, 2006

Dagens: Blogg

Dagens order: Tryck benet mot magen, andas, slappna av... ja och så det där med att stå på alla fyra...

Dagens mantra i ca 5minuter: *ajsomfanajsomfanajsomfanajsomfanajsomfanajsomfanajsomfan*

Dagens inbillning: Att snorbilligaknytbikininsomföljermedtjejtidning i onesize fits all BUT Honey.

Dagens ögongodis: X-antal pojkar i bar överkropp med x-antal magrutor spelandes gladfotboll på torget i sommarkvällen.... och så den mumsiga pojkrumpan jag följde efter i snurrdörren på jobbet.

Dagens svar på alla pojkars sommarfråga: Nope...

8 kommentarer:

/D sa...

Well, ingen kommentar på det första... men vad är alla pojkars fråga?

Anonym sa...

Varför associerar jag helt osökt till "I'm gonna make you squeal like a pig"-scenen ur Deliverance när jag läser det där? ;-)

Honey sa...

D kan ju fundera tills han kommer på det och sambon behöver nog få sig ett nyp minsann...

Anonym sa...

Sex är inte det som jag blir sugen på av den scenen.

Kan hända är det kanske snarare fröken Honey som behöver sig ett nyp...

/D sa...

Behöva och behöva, frågan är väl vad man vill ha...

*harkel*


D lär nog få fundera jävligt länge.

Honey sa...

Men knassambo :) de som faktiskt blir upphetsade av den scenen vill jag springa långt bort från... kanske dig också lite för att du associerar till den av det lilla inlägget...
Men absolut... Nyp come hither!

Då får väl D fortsätta klura då ;)

Anonym sa...

Spring bäst du orkar, förr eller senare måste du ta en paus och då hinner jag ikapp dig... ;-)

Honey sa...

bah!