måndag, juni 25, 2007

Instant retail therapy...

Det händer lite då och då att jag är i behov av terapi.
Den typen man betalar för och som resulterar i en påse i handen innehållande något trevligt.
Men...
Ibland funkar det inte lika bra...
Som tex när man står där med sin påse i handen och känner...
-Varför i hela friden gjorde jag nu såhär? Jag har ju faktiskt inte riktigt råd med det här...
Eller när betalningarna ramlar in på det danska kortet (ett par dagar efter köpen eftersom allt går långsammare i danmark) och det kontot helt plötskigt skriker MINUS...


För att inte tala om när kreditkortsräkningen dunsar ner på dörrmattan...

1 kommentar:

Anonym sa...

"vi beklagar att vi har givit Er felaktig information av utbetalningen för Ert skatteöverskott"

Va då?? Ni sa ju att jag skulle få mina skattepengar innan midsommar och nu säger ni att jag inte får dom förren i december.
Vad är det för j-a stil???
Jag har ju redan spenderat större delan av dom!!

Jag vill ha mina 26000 kr NUUUU!!!!