tisdag, maj 22, 2007

Mexikansk tråkföljetong...


Ja ja jag ska sluta tjata om den jäkla blomman...

Men...

Nu har den faktiskt slagit ut...

Eller tja en av dem, jag har två lökar till nämligen... Massor med mera bloggmaterial...

Ja jag skojjar...

Anyways...


Blompungen öppnade sig tidigt igår morse när jag redan hade lämnat hemmet och för att den inte skulle förpesta hemmet men heller inte frysa ihjäl på balkongen så fick den flytta ner i källaren.
Så jag lyckades faktiskt missa den berömda doften för när jag gick ner i källaren för att hämta den idag så hade den slutat lukta... Men jag fick höra att det hade luktat gödsel i vardagsrummet...








Men visst ser den cool ut?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte gödsel...


...snarare stall...

Anonym sa...

Kanintehållamiglängre.....

"SkojJig?"


Usch!

Honey sa...

tsss...
jag har åtminstone en fungerande spacetangent...