måndag, maj 14, 2007

På toadörren...



3 kommentarer:

prinsessandumdum sa...

Blixten fungerar inte? Vems toadörr btw?
prinsessandumdum.blogspot.com

jag håller på att flytta. kanske. eller så ska jag ha två ; )

puss på dig

Anonym sa...

Det är så klart ett "dokudass" där allt man gör kablas ut i ledningar till världen utanför. Då är det självklart viktigt att veta att blixen som ska föreviga denna skitviktiga händelse fungerar så att inte hela din framtida karriär på toa blir helt bortspolad!

Men om det är så att denna lapp satt på ett av dig frekventerat dass så kan jag från säker källa meddela att storebror inte vill se dig där ändå så du kan vara helt lugn!

Honey sa...

Vart ska prinsessan flytta då tro?

Skylten sitter snyggt på ett av dassen på mitt jobb... Nog för att mitt jobb ibland visar dokusåpatendenser men dassbilder vill vi INTE ha...