onsdag, augusti 31, 2005

Äntligen ledig...

Somnade på soffan framför tv:n igår.... Me like my sofa... det händer ganska ofta att jag slumrar där men igår kom jag liksom inte ur den... vaknade vid 6 i morse och förflyttade mig till sängen... som vi det laget var ganska kall... nåja...

Har jobbat ändan av mig och med endast 2 dagar ledigt känner jag att jag måste utnyttja ledigheten till max så igår...
Fylldes min bedrövligt tomma kyl med mat...
Vattnades törstande blommor...
Städades ytorna i badrummet...
Spishällen och fläkten gnoddes...

Så idag har jag bara resten kvar, typ golven och alla andra ytor... plus att jag behöver tvätta.... för att inte tala om diska...
Ska hämta mor på flygplatsen... hon har varit 2 veckor på Kanarieholmarna... *fusk*
Vill köra till IKEA också... har iofs inga pengar att spendera där men iaf...

... kanske dags att få tummen ur nu då...

Inga kommentarer: