måndag, augusti 20, 2012

Den där nedrans fejsbook.

Alltså.
För länge sen var jag tillsammans med en pojke länge lääänge.
Vi bodde inte tillsammans men min värld var ju liksom med honom och hans vänner blev mina vänner.
En av hans vänner blev tillsammans med en flicka och hon och jag blev goda vänner men när jag och han gick åt vars ett håll så slutade hon och jag att träffas.
För typ ett år sen hookade hon upp mig på fejjan och vi blev vänner. Och det är ju trevligt för hon är trevlig, så är även hennes karl.
Nu är hon inte jätte aktiv på fejjan men hon är ju fortfarande en del av det som en gång var mitt liv. Det betyder ju att om hon kommenterar på något hos någon av våra gamla gemensamma bekanta (läs mitt ex) så susar det förbi i min news roll.
Det finns absolut inga känslor kvar där av något slag men det var trots allt mitt liv i nästan 10 år och det känns mycket märkligt att ta del av deras "umgänge" och se mitt ex facebookprofil susa förbi på "min" fejja trots att vi aldrig varit ens i närheten av att vara vänner.
Inbjudan till deras kräftskiva låg som öppen grupp, funderade på att gå mer 20kg på två veckor och totalt krascha den i hela min fantastiskhet.
Nä. Blev inget av det va.
Känns konstigt att se.

Inga kommentarer: