fredag, oktober 20, 2006

Ett litet paket gummi...

För att återknyta till det där med "condomservice" som faktiskt inte alls handlade om kondomer över huvudtaget...
Mannen i fråga bad om turndownservice...

Anyways...

Men visst händer det att folk frågar efter kondomer. Särskilt kvällstid. För det mesta är det män som ringer roomservice och undrar om vi säljer kondomer och nej det gör vi inte. Vi har inte ens en liten kondomautomat på någon av husets toaletter. En afton kom det dock en liten försynt ung kvinna och lutar sig över disken och säger lite försiktigt att hon saknar något i sin minibar.

-Jasså. Vadå för något?
-Durex.
-Aha... Det är tyvärr inget vi har i våra minibarer.

3 kommentarer:

/D sa...

En liten miniman också kanske?

Jimmy Darko sa...

Hmm, håller kondomerna längre om man förvarar dem i kylen?? Då måste jag börja förvara mina där. Ehum, sade jag för mycket nu? *rodnar*

Men jag måste ge tjejen credit, hon satte en grymt bra spinn på det hela!

Supernova sa...

ni borde ha rena rama sexaffären till automat där på hotellet. fatta vilken ekonomisk vinst ni skulle göra bland fulla & kåta helgglada/semesterfria besökare. i skottland hade de ofta kondomautomater ute på krogarna, men man kunde även köpa små vibrationsstavar om man hade lust, för typ 30 spänn. (jag kommenterar inte huruvida jag köpte en..)