onsdag, mars 26, 2008

Jag skulle ju egentligen kunna ta och åka till jobbet, jag är ju ändå uppe...

Fortfarande...

Eller nä...

Huvudet är fan inte rätt påskruvat för någonting...

Det är första natten jag spenderar hemma på 4 dagar... Jag har bytt kära vänners soffa mot min egen...
Ett staplande steg...
Jag vet bara inte i vilken ände jag ska börja...

Jag kan fan inte hantera detta...

Varför ska jag behöva sitta här ledsen och ensam mitt i natten...?
Varför måste jag sova på soffan med tv:n på för att jag inte kan släcka och gå in och lägga mig ensam i min egen säng...?
Varför måste jag frysa hela tiden...?
Varför är det jag som sitter med skiten nu...?

På vilket jävla sätt har jag gjort mig förtjänt av detta...?

Kan någon svara mig på det?

3 kommentarer:

Gudinnan sa...

Aj då, låter inte kul! Någon som fattas dig eller som varit dum/elak/lämnat?

Hoppas det går över i a f

Anonym sa...

Fasiken!
Blev först glad när jag såg att du uppdaterat, man saknar dig ju lite i blogsfären ju
Men sen när jag läste var det inget kul....

Ska jag skicka över lite choklad? Man blir alltid glad av choklad...

Honey sa...

Tack för er omtanke...