tisdag, februari 01, 2011

Blä.


Har varit en dålig dag idag. Sovit dåligt, tråkigt väder, r*vhål till grannar, frusen, dåliga naglar, inga nya avsnitt att se, pip och gnäll pip och gnäll.
Fast jag hittade ju 4 nya avsnitt Californication season 4 som jag inte visste fanns så Hank Moody darling har gett dagen lite glans ändå.
Vill få post från Korea.
NU!
Har sett en fantastiskt rar kalender hos en annan bloggare (min ifånbloggapp är inte en man länkar med, kanske inte ska vara så snål. Eller så har jag bara inte fattat hur man gör, förutom ahrefblabla vem orkar det liksom?) och en sån skulle jag ju bara ha. Punkt.
Fanns på ebay så det var bara att klicka hem.
Eller ja bara och bara.
För att ha sladdat runt på internet så länge som jag nu har så har jag lyckats hålla mig borta från ebay ganska länge men nu är jag fast.
Hooked.
Min plånbok är inte lika imponerad.
Än har det dock inte blivit mer än kalendern. Som jag vill ha NU.
Nä nu får det vara för idag.


Inga kommentarer: