fredag, februari 11, 2011

En bild säger mer än 1000 ord.

Har jag hört och det finns mycket att säga. Ända sen mobilen min fick kamera har jag lallat runt och fotograferat allt möjligt konstigt.
Dags att dela med sig lite tror jag...


Svårt det där med vägskyltar. Hur var det nu igen ...? Ett streck då får man inte parkera...
Så om det är två streck i ett kryss borde det då betyda ... Att man inte får ha hunden med sig till jobbet?


Alla mina vänner kommer att få ett kukur i födelsedagspresent i år och de kommer att bli sååååå glada.
För vem vill inte ha ett kukur?

Press play on your tvättmaskin.

"Keep out of children" står det...
Kom nu ihåg att inte stoppa pennan i halsen på dina barn...

I Danmark kan du få din julost i form av en gran...

Alltså nog för att jag är dålig på att parkera men jag vet ändå typ på ett ungefär när det är dags att trampa på bromsen tills bilen faktiskt står stilla och det i alla fall någotsånär innanför strecken.
Om vi då jämför med alla andra bilar på torget har ju den här föraren missat sin ruta ganska brutalt. Fast det var ju då tydligen ingen anledning att rätta utan bilen står där bilen stannar.

Nu får det nog vara bra för idag.

Inga kommentarer: