måndag, december 18, 2006

Frukostpaus...

*pust*

Något sent men julstädningen är ett måste...
Jag önskar att jag var ... öh... tvåhänt?
Högerhänt. Vänsterhänt. Lika finmotoriktränad i båda händerna... dubbelhandad... tvåhänt... likhänt... bihänt... bihang... cykelslang... militantfalang...
Tror klorinet inte bara slagit ut mitt luktsinne utan tagit med x-antal hjärnceller i fallet...
Kommer förmodligen att ha träningsvärk i höger arm och axel i morgon just på grund av att jag inte är lika bra på att använda vänster som höger... Gnuggar just nu badrummets samtliga kakelplattor och fogar med diskborste och klorin. Tackar min lyckliga stjärna för att badrummet inte är större än det är...
Gasmask hade kanske varit bra...?

Det suger att jag inte har kunnat göra allt det här lite tidigare. Jag har inte julpyntat, balkongen ser ut som hej kom och hjälp mig och antalet inhandlade julklappar är minimalt.

Nå....
Åter mot våtrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ambidextrös kanske?

Dublin/ London...watch out!!!