onsdag, juni 25, 2008

3998,5

Vad ska man säga...

Har nu deklarerat.

*klapparmigsjälvpåryggenochtycker*
Duktig kicka!

Som vanligt, eller ja de år jag nu jobbat heltid och deklarerat i Danmark, blir jag ytterst förvånad över hur mycket pengar* jag tjänat och samtidigt kusligt rädd när det slår mig att jag har sparat typ 1 av alla dessa intjänade kronor.
Jag suger på att spara men det är ju tyvärr ingen nyhet.

I år har vi, som gränsgångare, för första gången fått den äran att deklarera på nätet. Det går framåt även i Danmark minsann. Så efter lite räknande, knappande och vagt svärande lyckades jag till slut få min "selvangivelse" godkänd som inlämnad.
Om de nu godkänner mina siffror, vilket tydligen inte görs förrän den 1/7, betyder det att jag får tillbaka ca 11000DKK.

Come to mama...

Minsann om inte Honey ska åka på semester...


*Enligt min högst personliga uppfattning så klart men ändå inte helt illa pinkat...

Inga kommentarer: