lördag, juni 28, 2008

Slutsatser...

Oj oj oj... Här går vi ut hårt med värsta prettotiteln...

Av förra inlägget kan vi dra två slutsatser...

Att jobba 7 dagar i sträck och sen gå på after work kan resultera i...

Onykterhet...

Now picture this...

Honey sitter på trevligt after workställe med munken och försöker berätta skojig anekdot...

-Har aldrig kört bil med alkohol i blodet...
Jag har dock ev vid något tillfälle satt mig i bilen liiite för tidigt dagen efter men inte annars.
Försökte vid tillfälle köpa en alkome *HICK* ter...




Kan då också meddela att...
Blogga medelst iFån inte funkar särdeles bra...

(Speciellt inte om du är på kanelen...)

Den rakt av råvägrar att skriva i någor annat fält än titelfältet...

Jag tänker inte ens försöka forska i det just nu...

Nu tänker jag gå och dö i min säng och sova till nästa vecka...



-Hey.
If I can't eat it, bang it or bet on it, it's not in my phone...
Charlie Harper

Inga kommentarer: