tisdag, juni 17, 2008

Phone etiquette...

Telia har nog fan världen absolut sämsta kundservice via telefon.
Om man börjar med att irritera sig lite grann över hur värdelösa "Mina sidor" är så är det ingenting jämfört med det vansinniga raseri jag känner inför deras telefonservice just nu...

Är nu inne på mitt sjunde försök att komma igenom deras jävla växel...

...

Jag kom igenom och har fått svar på det jag behövde veta.
Fick även upplyst pojken i andra änden om min ilska...
Han svarade med att tugga tuggummi i mitt öra...

Vad har vi då lärt oss av detta...?

Att jag INTE har ringt och messat för 1700kr den här månaden även om det ser så ut... *puh*

Samt att om man ber Telias automatiska telefonsvararväxel att dra åt helvete och kallar henne för luder så lägger hon på luren i örat på dig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk vad utveckligen går framåt på vissa plan... Nu har vi begåvats med ett talsvarsystem med känslor. Att det sen saknar både förmåga att räkna och vara serviceinriktat är väl kanske en mindre sak...!