måndag, juni 16, 2008

Man kan ju tycka att jag borde veta bättre...

Men tydligen inte...

Eller jag vet men jag tänkte jag testar och ser hur det går.
Det gick inge bra...

Såg Garden State idag och blev butter.
Jag klarar dåligt av den typen av film. För mycket känslor och funderigar.
Mitt instabila humör faller avsevärt mycket av sånt. Jag blir ledsen och huvudet går i spinn.
Efterföljande fika intogs således inte helt utan känsloutbrott.
Försökte ännu lite senare väga upp det hela med choklad och Hulk...

Chokladen fick mig att må skumt och Hulken gjorde mig mest kissnödig och lomhörd.

Väl medveten om detta, ytterst lättpåverkade humör, borde jag kanske inte sitta här och lyssna på Christian Kjellvander och läsa i mitt bloggarkiv utan gå och lägga mig...
Bloggarkivet är faktiskt lite underhållande emellanåt men huvudet snurrar allt för mycket. Christian är så skön men det gör mig tyvärr mer ledsen än glad att höra på...

1 kommentar:

Anonym sa...

När det gäller film så kan vi avråda från Indiana Jöns senaste film. Det var en udda korsning mellan redan nämnda Indiana Jöns, Arkiv X och karaktärer med Rockabillykomplex...

En fånigt lång biljakt genom Amazonas djungel där man först var tvungen att ha en skogsröjare före bilkaravanen och sen när den sköts sönder av vår hjälte så gick det plötsligt att utmärkt att köra i full fart även utan väg...

Just odd...

/Bror & Svägerska