onsdag, september 24, 2008

Vinterns huvudbonad fixad.

Gick runt tidigare och tyckte att det här vart en pissig dag.
Vet inte riktigt varför.
Sen fick jag bitcha av mig lite och upptäckte att jag minsann hade lite mer pengar kvar på kontot än jag trodde.
Vilket firades med lösgodis 30 kr samt en bjudtur i biografen.
Godiset åt jag upp på tvären och mår således kräkilla just nu.
Filmen, Hellboy II, hade jag redan sett men den var inte mindre bra för det jag lyckades dock inte riktigt hålla mig vaken hela filmen. Pinsamt att jag såhär på gamla dar inte lyckas hålla mig vaken i biosalonger.
MEN...
Det bästa av allt...

Jag vann minsann en liten utlottning där i biografen och är nu stolt ägare av (till?) en...

*trumvirvel*

Hellboy II truckerkeps...

:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Var är bilden på nämnda huvudbonad då? *ler*

Anonym sa...

Så sant så...vill gärna se den på dig =)

prinsessan sa...

Haha!!! Bildbevis!!! :D

prinsessandumdum sa...

Men hallåååååÅ!!!!! Ekar här!!!!!