onsdag, september 17, 2008

Wanting thursday

Borde som vanligt gå och lägga mig...

Var precis och såg Wanted för 2a gången.
Den är cool...
Inte direkt bra men... cool...
Lyckades tom hålla mig vaken genom hela filmen den här gången...
Även om man inte betalat för att se filmen känns det ju lite bull att vakna mitt i eftertexterna.

Måste komma ihåg bikinin i morgon...
Jag jobbar ju då i den bästa avdelningen.
På betald arbetstid är det dags för outing i morgon, så klart fullt sponsrad.
Vi ska ta våra badkläder med och åka på spa i Köpenhamn där det blir bubbelbad, massage och därefter sushi.

Känns ju som en helt ok torsdag eller vad tycker ni, typ 4, läsare?

Fan det stör mig att den här bloggen aldrig kan bli vad den en gång varit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm... Det tar ofta en stund att komma igång igen efter en paus...

Anonym sa...

Inte alls rättvist säger jag =P

Anonym sa...

som en av dom 4 känner man sig ändå ganska speciell och lite utvald på något vis ;)

Honey sa...

But of course you should dear mr...
As one of the 4 your are highly valued ;)