onsdag, april 12, 2006

Free Honey!

Nu är jag så fri...
Inga fler nattpass... ledig till den 4/5...

Sista natten visade dock både vad jag kommer att sakna med att jobba dag och vad jag INTE kommer att sakna. Jag har jobbat hela natten tillsammans med truckt*rken som envist vägrat prata med mig. Man har väl för fan så mycket hyfs att man säger hej till sin kollega när han/hon hälsar? Tydligen inte han. Hade jag stannat hade jag fått jobba mycket tillsammans med honom och antagligen även haft mina 1:1 med honom och det hade jag inte klarat i längden. Han var sjuk i förrgår och fan om jag inte tror att han kom in inatt enbart för att han inte tror att jag kan köra racet själv med någon ovan. Nu fick jag inte ens ett blådär, vi var tom 3 pers i natt. Killen som ska ta över min tjänst går fortfarande på upplärning och han fick så det höga nöjet att sitta i backoffice och underhålla truckt*rken som tydligen satt och pep om att han var sjuk. Då stannar man för fan hemma. Kom inte in till jobbet och pip och var ynklig, stanna hemma eller håll käften för fan.
Samtidigt har natten varit lugn och stilla utan märkliga människor eller andra störningsmoment och det kommer jag förmodligen inte att uppleva mer på dagen... Allt har väl sina för- och nackdelar....
Jag kommer att sakna de andra pojkarna...

Men va fan det måste provas...
Jag måste åtminstone försöka gå vidare i projektet som är mitt liv...
"Get a grip, grow up and get a life"

Nu ska jag sova en stund, fara till Malmö och fixa klorna och sen vidare till Kbh för date...

Wish me luck...

:)

4 kommentarer:

/D sa...

Pöj pöj

Jimmy Darko sa...

Oj, har inte varit här och läst på länge. Var en hel del catching-up!

Good luck!

prinsessan sa...

alltså ibland tror jag att du skulle må bra av att tvätta tungan med tvål. ditt SPRÅK darling SPRÅKET!!! :)


men lycka till.

Honey sa...

Tackar för lyckönskningarna...

Men Fröken Tramsbyxa då... tror du verkligen det hjälper att tvätta tungan med tvål? ¨
Tror tyvärr jag är oförbätterlig på den punkten.