måndag, juli 17, 2006

Bestulen...

Jag blev precis bestulen.
Helt fräckt bara sådär, mitt framför näsan.

Jag borde fan kickat hennes rumpa.

Att hon bara vågade sno...

sköljmedel av mig...?

På väg ner i tvättschtugan för att hämta upp tvätten. Smäller hårt i källardörren och släntrar lugnt längs med källargången och knatar in i tvättschtugan lagom för att se en liten snärta skruva på korken och ställa flaska brevid min lilla tvättmedelsväska.

Tittar lite förundrat på henne och frågar lite fint...

-Var det där mitt sköljmedel?
-Eh jo eh ojdå eh förlåt.
-Kanske lite lagom snyggt gjort det där hörredu?
-Eh jo alltså oj vad jag skäms. Vill du jag ska köpa nytt till dig?
-Alltså du det är lugnt...
-Eh jo alltså förlåt.
-Ja ja...


Tja vad säger man...?

3 kommentarer:

prinsessan sa...

man säger att du borde ha hällt sköljmedlet över henne. när kommer du upp hit och rockar??? I miss you!

padam padam sa...

Du borde lämna sköljmedel med något asäckligt i bara för att hon ska lära sig en läxa! /lou

Honey sa...

Iom att hon bara laddade maskinen för at starta den dagen efter så kunde jag iofs lagt något i den som garanterat inte borde tvättas... Typ 400 pappersnäsdukar eller nått...

Ja du Fröken... helgen vecka 32 eller 33?