tisdag, juli 25, 2006

Crap...

Drabbades av plötslig oförklarlig tjurighet idag, gick utanför dörren och blev snesur och sen gick det bara utför.
En av dagens uppgifter var att städa.
Det har gått sådär...
Som den flicka jag är började jag i alla ändar samtidigt och distraherades plötsligt av något helt annat och har således nu skapat mer oreda än det var innan jag började.
Skåpen i hallen, som tidigare stod vid väggen fulla med skor och annat jox, står nu tomma mitt på hallgolvet.
Planen är att de ska upp på vinden men det kräver bärhjälp och det har jag inte fått tummen ur att be om idag alltså står skåpen nu mitt på golvet.

Får Honey lön i morgon?

Neeeeeeeeee...

Har Honey bränt mer pengar än hon borde denna månad?

Jo.

Har Honey fått tillbaka sin deklaration än?

Nope.

Crap, crap and crap...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, det där med ingen lön kan jag också skriva under på... Ska vi bilda klubb?

Mutter...

Honey sa...

tja... mer familj än det redan är kan vi ju inte bilda så klubb får det nog bli...
testräknade på www.skat.dk och fick till svar RESTSKATT 2500KR det tycker jag verkar något olovande...

prinsessan sa...

olovande? finns det ordet???hihihi. jag brände min lön för länge sen, och idag har jag suttit och funderat på vilka räkningar jag kan vänta med. hahahaha. vi är inte släkt vad jag vet, så vi kan bilda klubb.

Anonym sa...

Bära, bära, bära.....

Igår släppade jag upp ett bord, en byrå, en möbelram för okänt ändamål, ex antal pallar och en annat massa jox på vinden. Ska jag titta förbi och slänga upp lite jox på din vind oxå?? *ler*

Pengar!! Kul sak! Om man har!!! Enligt skatteverket så om man deklarerade på nätet och inte gjorde några ändringar så skulle man få sina pengar innan midsommar. Har ännu inte fått några. Nu säger dom att jag får dom i början av augusti. Vågar jag tro på det?? Ser fram emot att mina 12300 kr dimper in på mitt och makens bankkonto.

Honey sa...

tack svägerskan det är buret nu...

Tricket är att jag denna månad även bränt pengarna som skulle täcka hyra och lgh:s lånen... och det är liiite illa då va... men det ska nog reda sig...


hoppas jag...

Anonym sa...

Ringde och dubbelkollade när mina skattepengar skall komma.

DECEMBER!!!!

Så det blir lagom till julklappskonkursen!