söndag, juli 16, 2006

Oh so lövely

Jo jag är ju som sagt tillbaka på jobbet efter en mycket trevlig semester.
Om jag kom i väg på någon liten resa?
Nope, men det visade ju sig att det inte behövdes heller för solen har ju strålat på mitt huvud varje dag.
Oh so lövely.
Om det är Oh so lövely att vara tillbaka på jobbet?
Njaaaa kanske inte men om 3 veckor har jag semester igenoch samtliga aftonböner tillägnas vädergudarna.
Jobbet ja.
Sökte ju en supervisortjänst nyligen och kan nu meddela att jag inte fått den.
Hur jag vet det?
Jo det har skickats ut ett officiellt mail till hela huset med den glada nyheten att MG har fått den. Missunnar absolut inte henne tjänsten, hon är bra så det ska nog bli fint.
Jag tycker dock att även om jag var på semester så kunde de (the managers that is) ju iaf ha slängt iväg ett email och meddelat att jag inte fick den men å andra sidan så borde jag väl veta bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Beklagar! :(

Mmm, kan nog också tycka att MR/Mrs Överkocko kunde meddelat dom som sökte men inte fick tjänsten att så var fallet.....