lördag, maj 20, 2006

tyvärr

Det var länge sen vi träffades första gången och på sistone har det varit en gång per halvår. När vi väl träffas spinner tankarna loss lite grann och jag funderar på om jag kanske ska ge det en chans i alla fall. Det brukar dock sluta med att jag blir irriterad.
Senast var det jag som petade liv i det hela i ett plötsligt närhetssug.
I en smsdiskussion om att det var länge sen vi träffades sist och att vi är båda dåliga på att höra av oss får jag svaret...

"har ju blivit det tyvärr"

tyvärr

Dagen efter skojar jag lite med honom och tycker...
"jaha du men då ses vi någon gång i november då..."
och han svara med
"nej det får bli lite tidigare ju, vi kan ju höras av i morgon..."

Dagen efter...

*tystnad*

Ännu en dag senare, fortfarande tystnad och jag slänger iväg ett sms och tycker att vi är ganska dåliga på att höra av oss.
Båda två.

En vecka senare...
...fortfarande tystnad.

*irritation*

Kom inte här och säg "tyvärr" om att vi inte träffas oftare om du sen inte hör av dig eller svarar när jag hör av mig.