söndag, maj 14, 2006

Sedan jag blev singel, för nu snart ganska exakt 2 år sen, är det inte många gånger jag har varit en tur i byn och åkt hem ensam... eller hem alls... Vad ska man kalla det?
Omoget kanske? Fånigt? Dumt? Onödigt? Ett sätt att ta vad man vill ha?
Tja... Kan inte säga annat än att jag står för det. Jag är ju ändå vuxen... eller nåt åt det hållet...
Visst kan jag hålla med om att i allt för många av fallen inte gett ett skit men samtidigt som jag tycker det är totalt onödigt och omoget, om än ibland ack så roligt, tycker jag att det är förbannat tråkigt att åka hem själv och ensam krypa ner i min stora säng.

Ett sökande av något att fylla en ensamhet med...?

Eller en jävla massa svammel...

7 kommentarer:

Jimmy Darko sa...

Det är så sant, tråkigt som fan att krypa ner i sängen ensam efter en kväll ute. Själv så tog jag med ett stycke synthkött hem inatt. Hon sover fortfarande, förvånansvärt söt tjej! :)

prinsessan sa...

eh...vad är felet? anyway
ge upp fyllebloggandet honey hehehehe

/D sa...

Ge absolut INTE upp fyllebloggandet!

prinsessan sa...

nä, sant, jag tar tillbaka, gör int det. jag tycker om allt ditt bloggande :)

mitt fyrverkeri sa...

Haha!
Gör din msn också så? var trettionde minut? Vilken version har du?
Svårt att märka om det händer även om inte msn är igång, men jag ska nog prova idag. Tänk om det är så enkelt att det är i msn det sitter. Hrm..

prinsessan sa...

har du slutat blogga nu bara för att du jobbar på D-A-G-E-N eller? HALLÅ?! tack för kortet :D

Honey sa...

Maza... version 7.5.0.322 eller nått sånt men ibland kan man även märka det på DC tyvärr så jag är inte riktigt helt säker vad det beror på... tilläggas bör kanske att min router är från stenåldern...

Tramsbyxan... inte ge upp bloggandet inte... bara inte tagit mig tid... jag har ju skickat vykort och hållit på ju...