tisdag, juni 06, 2006

060606

Kan man gå på barnkalas utan att ha en present med sig?

Eller.

Vad kan man köpa till en 5åring på seveneleven?

Jag kan inte gärna inte gå heller för jag och barnets far, min kusin, har en liten hang-up vad det gäller familjesammankomster hos dem.
Han brukar nämligen vägra att bjuda in mig.
Han bjuder min mor och tar för givet att lilla jag följer med mamma trots att jag inte bott hemma på x-antal år nu. Jag tappade dock tålamodet en juldag för typ 2 år sen och höjde rösten lite angående det där inbjudandet och menade på att så länge jag inte blivit meddelad själv så anser jag mig inte vara bjuden.
Alltså ringde han sent i förrgår och bjöd in mig på kalas.
Igår jobbade jag sent.
Idag har hela Sverige stängt.

Blir en 5åring glad för en flaska rödvin?

1 kommentar:

prinsessan sa...

klart hon blir! (han) och en limpa cigg! säg att det är till hemgiften. va fan - det där med handdukar och grejor - det är så förlegat. så...1600 tal - det här är den nya tiden *fniss*