tisdag, juni 27, 2006

Vardagstragik...

Jag hade kunnat gå ut med en varning och sen säga vad jag ville få sagt men jag tror jag avstår och väljer att censurera. Jag tror nämligen inte att det finns någon som mår bra av så många svordomar på en gång. Varken ni som läser eller jag.

********************************************* ******************* *********** ******************************** ********************** ****************** ** *** ** *** *********** * ******************** ** **************************** *** ********* *** ********************************* **** ****************************** ***** **************** ********************* *************** *** *** *********** ****************** ****************** *** ******************** ********.

Och hör sen!



Vad som hänt?

Tjaaa.
Alltså jag bröt precis en nagel då va...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, kom igen med svordommarna. Det är mäktigt att bli förbannad över i-landsproblem :-)

Honey sa...

vadå i-landsproblem? jag är handikappad på gränsen till amputation...

*fnys*