söndag, juni 25, 2006

det kunde man ju räknat ut med röven...

Aningens exhibitionistisk igår kanske. Man får ju skylta med de man har...
Får väl se till att blogga en massa så bilden försvinner ur sikte. Ta bort den vore ju B den är ju trots allt ganska harmlös.

Jag hade kanonskoj.
Hade bokat en halv sammankomst med en spraydate som både jag och A är rörande överens om inte har den ålder han uppger sig ha. Snarare ett par år till.
Det var pojkar på tvärs över allt. Bland annat lille idiotErik som tyvärr inte fick den behandling han förtjänar, nämligen stryk, men hade han närmat sig en gång till då jävlar i min lilla låda.
Nåväl. Jag var full och inte blev jag mindre berusad av att dricka mer. Det blev tom en liten aning för mycket så jag kunde inte sova på bussen hem för blundade jag fanns det en överhängande risk att jag skulle bli akut dålig. När jag väl så kom hem ramlade jag ihop i en liten hög på hallmattan och idag har jag då vaknat upp med...

...ont...

...i...

...halsen.

Tramsbyxan behöver ju således inte oroa sig över att jag ska tjata mer på henne om en solresa på semestern för när jag går på semester kommer jag att tugga penicillin.
Man blir så glad så glad så glad.

*mutter*

Inga kommentarer: