onsdag, juni 28, 2006

Same shit different day...

Jeansen ligger kvar i tvättstugan, jag har fortfarande inte fått svar på min deklaration och jag har en trasig fucking långfingernagel som gör mig aningens handikappad.

Jag känner mig rutten för att jag är hemma från jobbet och tänkte åka in och jobba mina två sista dagar innan semstern, torsdag och fredag, men som vanligt är jag tankspridd och är ledig på fredag. Alltså kommer jag att vara sjuk 3 dagar den här veckan, jobba 1 dag och sen gå på semester. Känns så meningsfullt att åka in och jobba den dagen eller hur?
Jag ger ju verkligen ett pålitligt intryck på min arbetsplats för ev kommande promotions (ja jag kommer inte på vad det heter på svenska) när jag är sjuk en gång i månaden...?

Inte höll vi nog många turtummar heller.

Pojken som säger tyvärr ligger på märkligt mycket. Han yrar något om värme och trygghet.
I say what?

Så... 3 penicillinpiller, 10 maskiner tvätt, en bruten nagel, 8 avsnitt Vänner, en jättedisk, ett bortopererat telefonjack och en mindre hjärtattack* senare är det så dags för Honey att gå och lägga sig igen.

*De ringde från jobbet och frågade om en bil jag tagit emot åt en gäst och i 2 sekunder hann jag tro att bilen faktiskt var borta innan det visade sig att den bara fått parkeringsböter. Visserligen 1200 DKK men ändå. Ibland ska man helt enkelt ge fan i att försöka göra allt för gästerna eller för den delen försöka hjälpa sina kollegor man får bara skit för det ändå.

Inga kommentarer: