fredag, september 16, 2005

Ok... Vi provar igen...

Har nu... igen... varit ute i stora affären och handlat mat.
Det behövdes, kylen var pinsamt tom och frysfacket likaså (det kan iofs bero på att det är så fullt av is att inget får plats där men iaf).
Nu återstår det bara att se om även denna mat kommer att följa den som jag handlade sist? Dvs rakt ner i soppåsen...
Vad äter jag eg?

Har helt ärligt ingen aning...

Jag köper mat. Färska grönsaker, frukt, mejerivaror och annat gott men tydligen äter jag inget eftersom allt hinner bli dåligt och måste kastas innan jag gör något med det.

Jag äter inte på jobbet... Maten vi får om natten är läskigt flottig.

Jag äter inte ute... Det har jag inte råd med men det finns i stort sett alltid pengar på matkontot. AG's Favör-kundkort... Vuxenpoäng...

Det är inte heller något förvirrat bantningsförsök för jag vet mycket väl att det inte funkar särdeles bra att låta bli att äta.

Nåja... matmysterium... det är väl bara att prova igen och se om jag hinner äta upp denna batchen färska grönsaker innan de blir mjuka och lurviga...

2 kommentarer:

Yrvaken sa...

Tycker mig känna igen det där..

Utan att man ens är speciellt hunrig så börjar man fundera på när man åt senast, och kommer på att det va 2 dagar sen..inte speciellt nyttigt tror jag. =)

Honey sa...

Typ som nu... har snart gått 24h utan att äta något med nån reda...

Vilket trams!

*ta mig i kragen*

men jag är inte direkt sugen eller hungrig heller för den delen just nu...