måndag, september 19, 2005

Prylar prylar prylar

Jag älskar prylar...

Gärna elektriska saker, med eller utan sladd. Och för att vara flicka får jag väl säga att jag har en del....
Jag har nu (medelst morgongymnastik klockan 16.20 på... ehmm... eftermiddagen) kopplat ihop ännu en sak med en annan.

Min bärbara, min ögonsten, har nu blivit ihopkopplad med hemmabiosystemet. Än så länge bara ljudledes dock.
Någon stereo, som det så fint heter, existerar inte i mitt hem. Den såldes på tradera förra veckan.
Jag är för ung (nog den enda gången jag kan säga det men i alla fall) för att ha en samling LP-skivor och eftersom jag tidigt övergick till cd så har jag inte så många kassetter av intresse.

Detta betyder att om det nu skulle finnas något (satans jävla) windowsljud, eller annat programmissljud, som undkommit mitt bortplockande kommer det inte enbart att leda till litet oväntat skrämselhopp utan snarare en smärre hjärtattack.
För att inte tala om alla hemsidor med oväntat ljud eller musik.

Honey är lite lättskrämd och har en tendens att skruva upp ljudet när hon lyssnar på musik.

Inga kommentarer: