söndag, september 18, 2005

Terapi

Ja det verkar ju som jag har gått och sett till att jag blivit dumpad...

Tog mig en söndagsfika med tillhörande tjejsnack men kände att jag behövde mer...

Shopping har, som väl känt är, vissa terapeutiska egenskaper på oss människor (läs kvinnor) så det blev en tur till IKEA...

Hold the phone...

IKEA...

En söndageftermiddag?

Dumma Honey då...

IKEA är ju hemvist för traktens samtliga gulligt förälskade par, rara runda gravida samt puttinutt gullepluttiga småbarnsföräldrar och allt detta i en enda röra...

*mutter*

Lurar i öronen med egen musik och snitslad bana bland barnvagnar, magar och Baby Björnar...

Men shoppat fick jag... Mer än kreditkortet tyckte om...

Mumma för själen...

Nu ska jag pyssla...

2 kommentarer:

Yrvaken sa...

Vackert!

Alltid tyckt att *Jag känner att min själ behöver det här* är fruktansvärt användbart när plånboken blir förbannad på en

Honey sa...

Tack :)

Absolut... Jag är ändå inte den som spenderar tokmycket pengar på shopping (pengarna försvinner av sig själv i alla fall) men ibland så behöver man just den prylen/klädesplagget/paret skor.

Så det så!