onsdag, mars 22, 2006

All's well that ends in hell...

Jag har sovit kanske 15h på de senaste 72, och då talar vi tyvärr inte 3x5h utan snarare typ 7x2h...
Hotellet i Prag har fått en fis på tvären och tycker "naaaah alltså vi har hellre rum som står tomma än hyr ut till medarbetare" vilket medför en minor setback vad det gäller boendestandard och totalpris på resan...
En person i min närhet har fått mig att må jävligt dåligt idag och jag är rädd för att det kommer att hålla i sig...
Jag blir mer och mer övertygad om att mitt huvud fan inte är rätt påskruvat för 5 fucking jävla ören...
Känns det intressant att äta?
Inte direkt.
Får man mindre ont i huvudet av det?
Inte direkt.
Får jag åka hem och dra täcket över huvudet och sova på soffan?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH*.

För jag ska jobba hela natten med kollegor som inte heller direkt får mig att se rosa elefanter.

Jag underhåller iofs mig själv lite genom att sälja exets födelsedagspresenter på tradera... Tyvärr inget man blir rik på dock men det är skönt att tjäna en liten slant på att bli av med skiten...


*Ja jag tycker om farbror Barbro...

2 kommentarer:

Anonym sa...

En fis på tvären..?

Honey sa...

Ja de tjurar...