tisdag, mars 07, 2006

Dr. Cox...



I think I love you...

3 kommentarer:

A. sa...

Nästan så jag håller med dig om Dr Cox.. det roligaste som drabbat en tv idiot som mig de senaste åren. Min dröm är att kunna behandla mina kollegor likadant :-)

Anonym sa...

Helt klart det bästa som hänt min DVD-hylla på mycket länge, kanske rent av sen dess tillblivelse! Dr Cox då alltså, närmare bestämt nedkomsten av Scrubs boxarna för säsong 1 och 2 i min ägo! (Hmm... känner på mig att den meningsbyggnaden inte var den bästa...)

Nå, för mig som då annars gillar MASH så är detta självklartså bra det kan bli. Sjukhushumor i nutid med precis så mycket uppdämd frustration och ironi som jag själv känner att jag skulle vilja dänga av mig i mina stunder.

Efter att ha lagt delar av min hjärnkapacitet på att memorera Liftarens Guide till Galaxen, vi snackar om den del av hjärnan som annars lagrar information om konsonanter och vokaler samt dess nytta samt liknande "nyttig" info, så har jag nu äntligen hittat en värdig efterföljare att lägga på minnet ord för ord.

Dagens Dr Cox fråga: Prenatala löss! Hur kom de in i bilden?

Skicka in ditt svar i ett inlägg nedan!

Honey sa...

Nog för att karln verkar vara lite emotionellt skadad men vem fan e inte det men han e ju bara alldeles....

alldeles underbar...