onsdag, mars 01, 2006

himmel lejonman punsch sexig CSN gammal bortamatch

Jag bestämde mig till slut för att vara hemma 2 dagar till.
Vilket direkt gav ågren.
Jag hade visst kanske kunna gå till jobbet i tisdags men samtidigt tycker jag att är man sjuk ska man stanna hemma till man känner sig helt frisk.
Och därmed basta.

Är man hemma och är sjuk får man inte gå ut.

Jag har tråkigt.

Jag har sett alldeles för mycket tv. Igår såg jag samma avsnitt av ER och Scrubs två gånger. Jag sitter uppe hela natten trots att jag inte behöver.
Jag har roat mig alldeles för mycket med bloggslumparen men den är lite väl glad för att slumpa fram samma bloggar om och om igen så vi har nu tagit en bloggslumparpaus.

Idag skapade jag mig så lite sysselsättning. Vi talar självklart då inte om att städa eller diska eller annat sånt där vettigt.
Jag har stylat om mitt kylskåp. Dvs jag har möblerat om på mitt kylskåpspoesi.

Från ordexplosion till...

Vilket pyssel...

Det tog iaf en halvtimme...

Nu ska bara resten av kylskåpsprydnaderna upp också...

Det tar väl kanske 10min till...

Jaha...

Och sen då?

6 kommentarer:

Jimmy Darko sa...

Så ska det se ut! Sånt gillar jag!

Men Cardigans gillar jag dock inte måste jag säga. Däremot kommer The Sisters Of Mercy till KB i April, helgjutet!

Men imorgon är det en av de största höjdarna på länge. Covenant spelar på The Tivoli i Hbg. AH YEAH!

Honey sa...

Du gillar att jag har möblerat om på mitt kylskåpspoesi? Med det uttaladet verkar du ju ha ett tråkigare liv än jag...

Jimmy Darko sa...

Hmm, ooops, hur tar jag mig ur denna? Attans Honey, det var väl onödigt att ta upp det?! =)

Anonym sa...

Heh... Din kylskåpspoesi är mer analretentivt ordnad än min musiksamling. ;->

Honey sa...

Jag färtgkoordinerar ju inte mina DVDer iaf...

Anonym sa...

Det gör inte jag heller.

Fast det beror nog mer på att jag knappt har några DVD:er att koordinera. ;-)