torsdag, mars 09, 2006

Onsdag... så ni vet.

Såja...
Återigen deepthroatad med nål.
Annan antibiotika den här gången.
Mamma kom hit och körde med mig till affären så jag fick handlat.

Det såg i början ut som jag faktiskt skulle ha lite pengar över den här månaden men det vete fan. Jag har nu lagt nästan 1000kr på doktor och piller.

Blä...

Så länge jag e hemma från jobbet tycker jag inte jag får gå ut så jag sitter bara här och gör ingenting och är man sjuk är det ju viktigt att ta hand om sig, för att inte tala om att jag tycker synd om mig själv, vilket resulterar i att jag unnar mig sånt som jag inte äter i vanliga fall som hutlösa mängder glass, mackor i mängder och apelsinjuice.
Så som om det inte vore nog att jag är sjuk igen så sitter jag här på röven lägger på mig och blir fetare och fetare...

Det är ju fan vad jag surbloggar hela tiden...

Inga kommentarer: