fredag, mars 03, 2006

Nackskott tack.

Jag sa ju tidigare att jag hade tråkigt...

Jepp och nu har jag gjort nått dumt.

Eller dumt och dumt.
Onödigt då.
Jag har gett mig själv hjärnspöken och aningens paranoida tendenser.
Som vanligt.

Varför ska man (ok läs jag då) tänka så jävla mycket?
Analysera, vrida och vända bara för att ge mig själv huvudbry ganska säkert utan någon som helst anledning?
Men va fan skulle jag på det för?
Kunde jag inte kommit på något bättre att fördriva tiden med eller gått och lagt mig för den delen?

*gaaaahh*

Jag googlade exet.

Fint och ordentligt inom "" och allt.
En ganska kort träfflista.
Men allra längst ner ... en bloggadress.

Det går bra att avrätta mig här och nu tack.

Vad gör jag?
Jodå... klickar på den så klart.

Hur dumt var det på en skala då?

Liiite kanske...

Ok byt ut "aningens" mot "seriöst" i det där med "aningens paranoida tendenser" och ni har nattens mentala tillstånd.

Tänk om han står bakom bloggen. Tänk om han hittar hit. Tänk om blablabla...
Jag har ju satt bra fnurr på min egen hjärna kan jag meddela.
Jag klickade runt lite grann och kom in i ett fotoalbum tillhörande en av de som står bakom bloggen och fick se bilder på folk jag inte sett på länge.
Vad fan skulle jag på det för?
Blä...

Alltså.
Det borde väl eg inte gå att se någon koppling till min blogg på det runtklickandet jag var dum nog att göra där. Men som den överanalyserande flicka jag är så har jag satt griller i huvet på mig själv.

Och vilken härligt stabil, onojjig och normal bild jag ger av mig själv till den bloggläsande pojken jag datear nu då...

Ja jag är vrickad ok?

Nu ska jag svälja ett penicillinpiller stort som 1/3 av mitt lillfinger och sen ska jag nog gå och dö i min säng och se om jag kan somna innan klockan 7 för en gångs skull.

11 kommentarer:

Jimmy Darko sa...

Oj, då var jag inte ensam. Sånt där gör jag allt som oftast. Söker upp gamla ex på nätet, trots att jag kanske har någon ny. USCH, hatar när min hjärna gör så mot mig!

prinsessan sa...

hehehehehehehehehehehehehehe.

ja. du är vrickad. och jag flirtar med folk jag inte borde....(eller dom med mig?)(not too sure about that one) (men den jag VILL ska flirta med mig, han ids inte höra av sig...Aaarrrrrgh!!!)

Nini sa...

Du är inte ensam... Jag har oxå koll på ex. Inte bara jag som har koll på dom ifs, men iaf. Jag har koll för att vara förberedd på nästa samta där jag krävs på pengar eller annat lika irriterande....

Det är ok att du är lite paranoid & så ;)

prinsessan sa...

ja - vem fan försöker inte ha koll på sina ex? egentligen? ibland?
inte för att jag lyckas så bra..men...ja...(ibland tror jag att det kanske vore enklare att bara ringa och fråga, än att försöka snoka...hahahaha)

Honey sa...

Men tramsbyxan då... har du hört av dig till honom?

Nini... Tack :)
Han skulle iofs aldrig få för sig att höra av sig till mig tor jag. HAN är nämligen skyldig mig en del pengar som jag förmodligen aldrig kommer att få se.

Honey sa...

Oj oj tramsbyxan... Det kräver seriöst mycket mental uppbackning och en fet plånbok som bakefter antingen dricks tom eller blir till shoppingterapi...
Har dock funderat på att höra av mig till hans mor, hag vill ju ha mina fucking pengar. Chansen att jag får dem av henne är väl iofs ännu mindre men hon kan kanske sätta eld i röven på honom.

A. sa...

Klart som fan man googlar ex... Googling av kompisar, ex och diverse löst folk är ju vad internet är tillför...

prinsessan sa...

Ja - tänk för att jag HAR det. Jag har visserligen inte sagt att jag vill träffa honom, för jag tycker att han får hinta lite själv. Måste jag göra allt jobb eller? Börjar seriöst tro att jag är ett--äh, wtf, tar det på msn istället ;)

Anonym sa...

Hihi. Googla ex...
Sådant slipper jag, eftersom jag har rätt bra kontakt (även om vi kanske inte hörs av direkt ofta för det) med de flesta av mina. =)

Anonym sa...

Jag har genom jobbet en kul liten tjänst som gör att jag kan göra fullständiga kreditupplysningar på folk UTAN att det dimper ner ett litet vitt kuvert i deras brevlåda att ngn alldeles för nyfiken person just gjort en fullständigt ekonomisk koll på dom.

Så... hur nojjig vill du vara med lite hjälp??? *ler*

/hon som jobbar i Malmö med ngt som har med telefoni att göra men av förklarliga skäl inte vill kunna bli spårad av andra än Honey

Honey sa...

Tack kära anonymous men det är lugnt.
Jag tror jag kan ana vad den kommer att säga.

Nu när jag tänker efter kan jag nog fortfarande hela hans personnummer...
Sifferminne...