måndag, mars 13, 2006

Bakblås...

Lite då och då lallar jag (i brist på annan underhållning) omkring lite på tradera, just nu kommer det sig av att jag försöker kränga en dator där, och nu har jag för första gången faktiskt bjudit på något. Två stycken Dessert Treats* lipgloss som med lite god tur kommer med farbror brevbäraren i morgon. Jag tror nog inte betalningen kommer henne tillgodo förrän tidigast tisdag så om jag verkligen får dem i morgon återstår ju att se.
Gillar inte det där med att först sätta in pengar på någons konto och sen vänta med spänning, känns lite osäkert. Visst, postförskott är väl nästan samma sak men där vet jag ju iaf att prylen (eller iaf något) blivit skickat till mig.
Nåväl...
Har man handlat av någon eller sålt något så kan man ju få eller ge omdömmen om säljaren/köparen och det kan ju vara bra för då kan man ju se om folk blivit nöjda med en auktion eller inte. Dess omdömmen är inte anonyma, alla kan läsa dem och auktionen som omdömmet handlar om ligger kvar i ett par månader efter.
Alla tycker vi om olika saker...
men om jag hade köpt... tja låt oss säga en...
anal balloon** .
Inte tusan hade jag skyltat med det genom att tycka "snabb leverans och bra varor!!".

*eeeuuuuuwww*

*fniss*

Men det är ju roligt att se att folk blir nöjda med vad de köper men det där är väl kanske liiite för mycket information för mig...

he he he....



*Jessica Simpsons godissmink, ska bli intressant...
**Expandable butt plug då om det hjälper er fantasi...

1 kommentar:

prinsessan sa...

...nu köper hon godissmink också.....börjar hon gå bakåt i åldern? fick hon inte leva ut sin tonårstid som alla andra?

hmmm.....