tisdag, mars 07, 2006

Mr Darcy...

Bjuder man mig på bio och jag får bestämma kan det bli filmer sällskapet kanske inte (visste de) ville se.
Så kan det gå.
Bidde nyligen bjuden och fick bestämma, tillfället bjöd Pride and Prejudice.
Som film var den ganska rar men som Pride and Prejudice imponerade den tyvärr inte.

Sorry Kiera men jag har svårt att tänka mig att brittiska flickor på den tiden var sådana stick figures.
Matthew Macfadyen besatt visst konsten att se butter ut men vi vet ju alla att det bara finns EN mr Darcy, något som många tydligen håller med om.

Visst.

Det må vara nästan 6 timmars väntan på en puss men Colin oh Colin va söt du är.

*tihi*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är som inget fel på, vad sa du att han hette, det är bara det att det finns ingen annan Mr Darcy än Colin Firth.

prinsessan sa...

Det FINNS verkligen ingen annan Mr Darcy än Colin Firth.

*dreglar*

Jag hade seriöst fjärilar i magen efter att ha sett den filmen. Hahahahahahahaha.

Antingen gifter jag mig med honom eller med Johnny Depp. Har svårt att välja :P

prinsessan sa...

jag har snart druckit en flaska vin. själv.

eh... *hrm*