onsdag, mars 08, 2006

Gnällis.... Igen...

När jag talade med jourläkarcentralen igår kväll var det inte så farligt så jag valde att bli hemma och ta en tid på min vårdcentral idag istället.
Det var dumt.

Det var mycket dumt.

Inatt har det svullnat igen och just nu har jag jävligt ont.
Jag har kanske sovit en timme i natt. Det var allt det blev av det.

Nu överväger jag seriöst att åka upp på öronakuten igen istället för att vänta på min vårdcentraltid så går det hela förhoppningsvis fortare och jag slipper förklara vad som gjordes sist iom att de redan har min journal.

Varför ska det tvunget vara så att salivproduktionen ökar när man inte kan svälja? Sånt tycker jag är taskigt...

Jag e bara så trött...

4 kommentarer:

/D sa...

Inget mer stickande i halsen väl?

Happy kvinnodag på dig!

prinsessan sa...

Oh DAMN! Jag har glömt! Det är ju internationella kvinnodagen

GRATTIS du hade den goda smaken att bli kvinna!

/D sa...

Fick ni välja!?!?!? Vad fan...

prinsessan sa...

hehehe....ja, jag fick absolut välja. och jag sa ja till mindre lön och mindre värde hahahahaha.

fast sen när jag kom ut så ändrade jag det såklart till mervärde.


hehe.