onsdag, augusti 02, 2006

5 grejjer jag har i min...

Bidde "utmanad" av den sötsuremannen i Dubai för ett tag sedan och här kommer resultatet...

5 Grejjor jag har i min...

  • frys: Tja alltså nu har jag faktiskt bara ett litet frysfack längst upp i kylen så utrymmet är ganska begränsat, ännu mera nu eftersom det är dags att frosta av så det enda som går att få in eller ut ur den är saker i storlek med en Gorby's... Anyways, bland all denna is finns det även Quorn, vegogott. Smörgåsskinka, främst för användning i pastasås, sallader eller annan matlagning eftersom jag sällan har bröd hemma. Smör, sist jag bakade köptes det ett paket och det som blev över hamnade i frysen. Hallon, ibland får jag farliga smoothecravings and that's about it.

  • garderob: Jag har pryttlar i sovrummets samtliga garderober så här blir det lite ur varje. Lakanpåslakanörngotthanddukardukargardiner. En badboll heter Flora och en frisbee som heter Kasta. Skor, både med och utan hjul. X antal frisyrmakarmaskiner som aldrig används, som typ fön, plattång och olika typer av krullmojjänger

  • bil: Alltså nu har jag ju ingen bil då va men jag cyklade omkring med en kotte i min cykelkorg ganska länge för ett tag sedan...

  • väska: I väskan jag släpar med mig till jobbet har jag just nu. Ikeakatalogen, mååånga fina bilder i den minsann. Två fint förpackade Mozartkulor från Austrian Airlines. En liten börs med danska pengar. Cosmopolitan UK, ja jag vet tramstidning men ibland ganska underhållande. Svenskt kranvatten, eftersom den danska vattnet smakar annorlunda (enligt Honey) följer det varje dag med minst två flaskor vatten till jobbet. Sen att jag för det mesta bara dricker upp den ena och således får släpa med mig den andra hem igen behöver vi ju inte diskutera.

Roligare än så kan jag nog inte vara med mina 5 pryttlar... Inte heller tänker jag "utmana" vidare.

Puss och gonatt på er.

Inga kommentarer: