lördag, augusti 19, 2006

not so teenyfuckingtiny

Fuck vilken tjurdag det bidde.
Gick ut på stan för att kanske unna mig något fint men det hela slutade med att jag köpte sushi nog för en mindre armé, hyrde en film och satt ensam i min soffa och tjurade.
Idag har jag ju då blivit härligt varse om att jag inte bara är fet, finnig, ful och hårig med vader stora nog åt en fotbollspelare i landslaget, nejdå jag är även för kort.
I de flesta butikerna passade inte byxorna för att jag (ska vi säga det lite fint) lagt på mig lite men på H&M (där storlekarna ändå stod på min sida) där var jag helt enkelt bara för kort..
Nu talar vi inte heller om att byxbenen blir lagom långa med en lagom hög klack, oh nej här talar vi om brallor som är flera decimeter för långa.
Byxor som inte bara jag utan även grannen kan trampa på.
De ser för den delen ut att vara jevligt kluriga att lägga upp.
Bah!
Alltså va. Jag kanske inte platsar i nått basketlag men så attans kort är jag inte heller men jag fattar inte hur fasen man ska vara byggd för att de brallorna ska passa med nån reda. Eller så ska man se ut som jag men vara typ 1,85. Inte för att det är någon omöjlighet eller skulle se galet ut på något vis men jag tycker ändå de verkar vara lite väl tilltagna på längden de där byxorna.
Så har jag precis blivit klok på att en person, som via mig lärt känna någon annan, skulle hört av sig men inte gjort det och sånt får mig att känna mig lite krattig. Inte för att det är mitt fel så, vi är ju alla ... över 25 (vill inte skriva vuxen vill inte skriva vuxen vill inte skriva vuxen), men ändå.
Sen ska vi ju inte glömma bort att det är sista helgen på semestern.

*suck*

Sova bort tjurigheten kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta lite nu, fet...eeehh av dom få bilderna du lagt ut skulle jag inte direkt klassifisera dig som fet.
Du har bara en dålig dag helt enkelt :-)

Honey sa...

bad hair day all over...