tisdag, augusti 15, 2006

Det är fult att peka.

Läste sydsvenskan på nätet och "snubblade" över följande artikel...

"Här får butiksägaren vara sexrådgivare"

Det diskuteras bland annat potenshöjande piller för herrar som butiksägarens man fått testa...

"–De här är helt fantastiska. Jag gav min man två stycken och han hade stånd i fyra timmar och tio minuter. Den stod som i givakt hela tiden, och så blev den stenhård – vi testade till och med att slå den i bordet, säger S. J."


I'm sorry...?
You did what now?

Han äter 2 potenspiller. Får jätteståndet Arne i 4h och vad väljer de att göra då???

Idka älskog?

Nope.

De roar sig med att slå stackarens genitalier i möblemanget.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och det är nu dags för dig att lära dig uttrycket "YKIOKBINMK".
;-)

Honey sa...

you said what now?

Honey sa...

sa Honey och googlade.

Vad gjorde vi innan Google?
Jag kommer ihåg när webcrawler var kung...

Anonym sa...

IITYWIMWYBMAD

AltaVista, det var tider det...

Supernova sa...

Haha.. man kan ju alltid hoppas på att de idkade älskog efter att han insett att den stod upp även fast de slagit den i bordet.

Det som fascinerar mig mest är nästan att de hade sådan koll på tiden. 4 h.. och tio minuter liksom. TIO!

Honey sa...

ja alltså var det 4 timmar och 10 minuters stånd helt utan sex eller egenframkallad utlösning?
De kanske hade sex PÅ köksbordet och han körde ett snejuck?

Jag tror nog jag ska sluta filosofera över om eller hur de hade sex.