måndag, augusti 14, 2006

Det måste vara radio...

Jaha ja... Så var klockan typ 3...
Vad kan fröken Honey ha gjort idag då månne?
Ingenting?
Helt riktigt.

Har sneglat lite på snordyra lägenheter på nätet. Jag är nog aningens voyeristisk av mig men visst är det intressant att kolla hur andra bor?

Fortfarande iklädd morgonrock. Vädret är ju inte direkt lockande det heller. Vad hände där egentligen? Man far till Amsterdam i 3 dagar och så slarvar ni bort solen. Vad skulle det vara bra för?
Va?

Varför i hela friden ska det regna så jäkla mycket? Nog för att det inte har regnat på typ hela juni, juli och halva augusti men inte fan behöver man ta igen det på det här viset.
Eller?

Tur att man i alla fall har Kitty.
Jag måste säga att hon är en av P3:s mer oväntade rekryteringar.
Men ack vad hon är rar.
Som den P3-sucker jag är kan jag annars rekommendera P3 Festivalkanal.
Som de själva säger... "Ditt bästa blandband i sommar".

Man kanske skulle duscha och sticka huvudet utanför dörren idag?


Eller kanske inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan man göra två saker samtidigt... Så som det regnar så kan man skippa duschen och lösa allt sånt utomhus. Frisk luft och vatten från ovan på en gång!

Efter att ha tvättat håret i hällregn på gården så lär ALLA i huset veta vem du är!

Honey sa...

he he he... med tanke på hur mycket jag lallar omkring naken hemma utan att dra för gardinerna så har nog de flesta av mina grannar redan sett mig...