torsdag, augusti 31, 2006

Stora pojkars drömmar...

Pojken och jag har diskuterat det där med om man skulle berätta om man gjort bort sig.
Alltså gjort bort sig som i bytt kroppsvätskor med någon annan typ. Väldigt vuxna och klarsynta samtal...

Nåväl...

Pga något skev dygnsrytm efter ett plötsligt nattpass dumglor jag på tv:n och pojken sover förnöjt bredvid mig på soffan.
Plötsligt mumlar han...

-Humm skulle du mmhmmhddbbbtt?

Något förvånad...
-Vad skulle jag?

Med klar röst säger han så.
-Skulle du berätta?

Här börjar jag ju bli ganska nyfiken på vad det nu kan tänkas vara han drömmer om.
-Skulle jag berätta vad?


-Om du hade varit på banken och det var bra ränta?


I'm sorry, you said what now?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nå?
Skulle du?
Kom igen, du kan inte bara lämna en sådan cliff-hanger så där... ;-)

Anonym sa...

Meeh...

Eftersom kroppsvätskediskussionen gick så bra tänkte jag att det var dags att ta förhållandet till nästa fas..

Pff...

prinsessan sa...

även jag tar mina relationer till andra faser. just nu är vi i fasen "vikanintekommuniceramedvarandrasådärförsitterviivarsitthörnavuppsalaochtjurar"

Honey sa...

Vad härligt vuxet av er Tramsy... men jag får nog säga att vuxen nivån här också är förhållandevis instabil... men om jag skulle skvallra om bra ränta...? det vete katten...