lördag, februari 04, 2006

Counting flowers on the wall...

På väg hem från jobbet i morse fick jag byta tåg i Malmö.
Här passerade jag Skunktrafikens Kund(einteriktigtpassatiden)center. De har fönster på 3 av sidorna och när man passerar på "insidan"(den sidan som vätter mot spår 1-8) ser man väldigt bra ner längs med baksidan på deras arbetsstationer. Alltså ser man man allt för väl vad människan som sitter längst ner mot fönstret gör.
Nyfiken i en strut (och förmodligen lite av en voyerist) som jag är så slängde jag ett snabbt öga på vad snubben som satt närmst fönstret pysslade med och tyckte det såg attans så bekant ut.
Det var så jag fick vända och gå tillbaka för att kolla en gång till.
Jag kunde inte låta bli att skratta.

Vad gör pojken?

Jodå...

Han bloggar...

Kunde tyvärr inte luska ut vilken blogg det gällde. Han tittade nämligen mycket misstänkt på mig när jag gick förbi honom andra gången och skrattade...

2 kommentarer:

ajja sa...

*garvar* Snart bloggar hela sverige ink Våra föräldrar. Oh, the Horror..

Honey sa...

he he he...