fredag, februari 24, 2006

Pipsillsvarning...

Jag lider.
Min förkylning har muterat och jag har ont.
Halva halsen har svullnat igen så jag är knastjock på vänster sida.
Ont ont ont i hals, öra, käke, huvud... Talar sämre och sämre har svårt att gapa och svälja är inget jag gör frivilligt.

Jag mådde såhär i stort sett hela sommaren 2004. Gick till 2 olika läkare som tyckte att det var ett sommarvirus. När jag gick till doktor nummer 2 hade jag ätit maxdos Ibumetin i 14dagar, på asken står det "för kortvarigt bruk max 5 dagar". Läkaren tyckte:
-Äter du Alvedon?
-Nej...?
-Gör det också så får du båda effekterna... Så gå nu hem drick vatten och ta hand om dig...

Men tack så fucking jävla mycket för ingenting. Jag betalar pengar för "drick vatten och krya på dig" ge mig penicillin för i helvete.

Fy fan vad jag mår röv...
Ska jag gå till doktor i morgon och riskera att få ännu ett drickvattenochkryapådig eller ska jag spara slantarna tills halsen har svullnat igen helt och jag inte kan andas?
Undrar om man kan bli sjukskriven för det här?

Fan fan fan...

Amputation är enda utvägen.

Inga kommentarer: