torsdag, februari 09, 2006

På väg mot ett liv?

Det tog inte mer än 5 min efter att mailet till min manager var sänt så fick jag svar med frågan om jag inte trivdes mer? Svarade att så är det absolut inte, jag trivs eg bra på natten. Lugnt och skönt och jag har heller inga problem att sova på dagen men jag vill prova på ett lite mer normalt liv (eller ja så normal jag nu kan vara... mouhaha ha ha ha).
5min efter det kommer ännu ett mail från managern där hon frågar om jag inte är intresserad av att jobba dag i min egen avdelning?

Vad hände där nudå?

Står helt plötsligt med 2 potentiella jobbchanser...

Kollegan kommer att få sin lovade plats hur det än går så det och det är ju lysande så behöver jag inte tänka på det iaf.
Får jag jobbet i min egen avdelning får jag också dispense (?) med arbetstiderna på lördag och söndagmorgnar eftersom det faktisk inte går några tåg alls så jag kan vara där och ombytt till klockan 6.45, får besked om jag fått det eller inte nästa vecka.
Hoppas få svar på den andra ansökan idag eller senast i morgon.

Spännande värre...

4 kommentarer:

ajja sa...

Se, det fixar sig! Heja heja..

Anonym sa...

Bryter tystnaden!

YEAH, JÄKLAR VA GÖTT!!
Så jäkla glad jag är för dig! ;)

Btw, thanks for your timely advice baby! You are the best!

mitt fyrverkeri sa...

Lyllo dig! Hoppas det blir alldeles så som du vill. Kram!

Honey sa...

Ajja: Det verkar varit go i dog med idag så heja heja på dig med.

Jimmy: Man kam inte vinna om man inte vågar...

Maza: Det är ditt år i år...