onsdag, februari 22, 2006

Fylleblogg...

Det har tydligen gått ett program om nattarbete på dansk tv igår.
Där menade de bland annat att vid 4 tiden om natten når kroppen ett tillstånd som kan jämföras med 0,8 promille.

Hhhmmm...

Jag står alltså här och är på kanelen...?

Om det ändå vore så.

Min förkylning har muterat och lagt in om förflyttning. Den har släppt greppet om min näsa en liten aning och låtit mina stämband återhämta sig lite grann men har istället slagit klorna i min hals vilket betyder ont.
Alltså dopingdags.
2 Alvedon och 1 Ibumetin 4 gånger om dagen.
Säkert himmelriket för magen...

Jag är så trött så trött.
Har inte sovit som jag borde sen i fredags och det tär lite men så fort morgonteamet kommit in tänker jag ta mina pinaler, afspadsera och sätta mig på tåget hem så fort jag kan.

Säng säng sovasovasova säng säng säng...

2 kommentarer:

Jimmy Darko sa...

2 Alvedon och 1 Ibumetin? Är inte det att överdosera lite?
Själv brukar jag nöja mig med 1 Alvedon och ett glas vatten.

Hmm, 0.8promille klockan 4 på natten. Så om man då har druckit hela natten och ligger på ca 1 promille vid 03.59 så får man helt plötsligt 1.8 promille när klockan slår 04.00?? Det måste vara därför jag känner mig så kass dagen efter!

Anonym sa...

Paracetamol OCH ibuprofen... Blandmissbrukare minsann! ;-)