onsdag, december 14, 2005

Contagious...

Att tro att jag skulle vara saknad när jag stängde av mobilen och loggade av msn härom veckan var ju lite fånigt av mig.
Visst telefonen var inte avstängd mer än ca 1 ½ dag men någon kunde väl ha saknat mig?
Eller jo jag hade ju iofs ett missat samtal och ett sms som väntade när jag startade igen. Det var från samma person. En pojke som jag kommit i kontakt med via SprayDate, hu ja jag vet.
Spraydatepojken O och jag talade mycket med varandra för lite mer än ett år sen på Spraydate, msn och även senare lite per sms. Han flirtade på ganska bra och så gjorde även jag. Det talades ganska öppet om både det ena och det andra och efter ett uppsluppet sms från mig och en mindre bilutflykt från hans sida möttes vi, i ca 20min mellan 2 körlektioner (inte körlektion som i lärasigsjungaigrupp utan körlektion som i lära sig köra bil). Det bidde en promenad i regnigt Ängelholm. Han var lång.
Efter mötet i bidde det inte mer, varken möte eller ens så mycket chatt, pga ett litet uttalande pojken i fråga gjorde strax därefter. Han har dock fortsatt höra av sig lite då och då, gärna lite på kanelen, aningens pilsk.
Så var även fallet den där dagen telefonen var avstängd.
Han hade varit på date i mina trakter och hade precis innan undrat om han inte kunde komma förbi mig om hans date gick åt skogen *nudgenudge*.
Svaret på det där blir alltid detsamma.

NEJ.

Anledningen till att vi inte fortsatte flirta eller att han inte fått komma till (så att säga för visst var jag intresserad där ett tag) efter det där mötet var att han under diskussionen som följde träffen kläckte ur sig;

-Om du inte var så slampig skulle jag nog försöka lägga dig men man e ju rädd för att få något...

EXCUSE ME?

Ska du ha en snyting nu eller senare?

Att det faktiskt är så att jag borde undvika honom, (vilket jag också gör) eftersom att han faktiskt har haft "något" och det har fan i mig inte jag, har inte slagit honom men ni kan tro jag påminner honom VARJE gång han hör av sig och är sugen.

4 kommentarer:

/D sa...

Men... jag uppfattade det ju som att han v i l l e ha något...

Honey sa...

Tja... Vid första mötet tyckte han ju att jag var slampig och sen kan det ju kvitta hur mycet han vill för säger man så får man fan skylla sig själv att man inte får något.

Så det så...

Jasmin sa...

oh no he didn't....

Honey sa...

Oh yes he did...