torsdag, december 22, 2005

En kurs i att gissa rätt...

Står här och försöker ser trevlig och rar ut i broderns butik mitt i julpaniken, brodern är på ärende. Själv har jag jobbat inatt.
Massor!
Mycket att göra, med en mycket ovan kollega, ledde till förseningar som ledde till mer att göra som ledde till övertid. Sov på tåget till Malmö, sov på stadsbussen till butiken. Känner mig inte direkt pigg och fräsch om jag nu får lov att känna efter såhär den 22:e december.
Eftersom att jag inte eg är 100% på allt som butiken erbjuder vad det gäller tjänster och teknik så känns det lite osäkert men jag vill minsann å det bestämdaste (vad märkligt det ordet såg ut då) mena att jag har lite sunt förnuft och att det ibland får skina igenom min något trötta utsida.

Jag har ju i mina kommentarer fått ett par gissningar om vad D******p i förra inlägget ev. skulle kunna betyda och på en post-it lapp i butiken misstänker jag att jag har hittat ännu en.
Brodern har streckat upp det hela i finaste hänga gubbestil och på de tomma raderna har han därefter fyllt i följande...

"Deepcrap"

Dagens tips från coachen säger: Kanske inte det va...

Själv har jag fått en inslagen klapp från sambon (som inte är någon sambo men han heter det i alla fall) som jag klurar lite över.
Den är insalgen i glansigt rött papper med blått band, exakt likadan inslagningsattiraljer som de har på ett visst Théhus i Ankdammen.
När jag gissar på pryl från nämnda hus får jag till svar:

"Innehållet ger förhoppningsvis både underhållning och njutning och är både hårt och formbart om man vill"

Honeys fantasi säger...


Sexleksak från Théhus...?


Kanske inte det va...


Eller?

Inga kommentarer: